Followers

piątek, 14 czerwca 2013

Początek = Bohaterowie !

Kilka słów ode mnie. Zarys bloga utworzył się dawno temu, jednakże nie miałam czasu na jego rozpoczęcie, tylko małymi krokami go udoskanalałam. Teraz przed zakończeniem roku postanowiłam wcielić mój plan w życie i jest! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną do końca i cała historia Wam się spodoba.
                                                                                                                                        Olivia Eliot

BOHATEROWIE :

Rosalie Santorio

 

Ur. 07.07.1995 r w Los Angeles
Wzrost: 174 cm
Waga: 55 kg
Kolor Oczu: Niebiesko- Zielone
Ulubiony Kolor: Brązowy
Hobby: Moda i Gra na Pianinie
Zalety: Miła, Ufna, Romantyczna,Wrażliwa, Mądra
Wady: Łatwowierna, Nieśmiała,Rozpieszczona
Motto: Nie oceniał świata, póki go nie posmakujesz.


Jennifer Lowrson

 

Ur. 01.03.1993 r w Liverpool
Wzrost: 167 cm
Waga: 59 kg
Kolor Oczu: Niebieski
Ulubiony Kolor: Żółty
Hobby: Rysowanie, Jazda na Deskorolce i Taniec
Zalety:Odważna, Inteligentna, Otwarta, Przyjazna, Lubiana, Towarzyska
Wady: Złośliwa, Wygadana, Zbyt Szalona, Nerwowa
Motto: Ludzie to nie książki, nie można oceniać ich po okładkach.


Cody Rodriguez

 

Ur. 19.04.1993 r w Madrycie
Wzrost: 180 cm
Waga: 69 kg
Kolor Oczu: Brązowy
Ulubiony Kolor: Zielony
Hobby: Gra na Gitarze, Jazda na Deskorolce, Pisanie Piosenek
Zalety: Optymista, Odważny, Towarzyski, Lubiany, Pomocny
Wady: Bezczelny, Cwany, Wygadany
Motto: Korzystaj z każdej chwili i nigdy się nie poddawaj.



One Direction

Liam Payne(20l), Niall Horan(20l), Louis Tomlinson(22l), Zayn Malik(20l), Harry Styles(19l)



---------------------------------------------------------------------------------------------------

Poboczni:



Marietta Noel (pomoc domowa)


David Santorio (Ojciec Rosalie)


Annabel Torres (Matka Rosalie)


Robert Monson (Asystent Davida Santorio)


Stephanie Morris (Guwernantka Rosalie)




Eleanor Calder (Dziewczyna Louis'a Tomlinson'a)


Perrie Edwards (Dziewczyna Zayn'a Malik'a)



15 komentarzy:

  1. super pomysł, terz lepie można sobie wyobrazić postacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo nie ma co :)) Bohaterowie są świetni. ;)
    Już nie mogę doczekać się rozdziału pierwszego! :D
    Mam nadzieję że dodasz go niebawem. :*

    zapraszam do mnie, liczę na obserwację. <33 : http://wake-up-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jennifer będzie chyba moją faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni bohaterowie. Czekam na prolog lub pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni bohaterowie xd Czekam na rozdział 1 ;d.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie super czekam na rozdział/N

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie ! http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie opisani bohaterowie, podoba mi się i czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się zapowiada, czekam na rozdział! :)
    xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujący bohaterowie, świetny pomysł. Nie mogę się doczekać:*
    Zapraszam do mnie, nowy imagin:

    http://www.najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No jestem ciekawa jakie będzie to opowiadanie. ;D
    Czekam z niecierpliwością na prolog- 1 rozdział.
    ;D
    Już się doczekać nie mogę.
    Pozdrawiam Bella♥

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe jak z Violetty.Nie mogę się doczekać 1 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  13. a kiedy zaczynasz pisać ?

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zakochana w gosposi !

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam skojarzenie ze jak z Violetty!!! ;** hehe... :) dopiero zaczęłam czytac(tego bloga) i nie mogę się doczekać kiedy zaczne czytac rozdział :)
    Zapraszam do mnie :
    one-direction-jest-jak-tlen.blogspot.com
    (wiem ze czytałaś kilka rozdziałów i zapraszam ponownie:))
    Sus <3<3 :*****

    OdpowiedzUsuń